8 Ocak 2017 Pazar

99 numara

"Feride sen şimdi evleneceksin ya, yani eninde sonunda… Çocukların olacak belki. Onları parka götüreceksin, sallayacaksın, oynamalarını izleyeceksin. İzlerken bir de başını yanındaki adamın omzuna koyacaksın ya, işte ben o adam olmak istedim Feride. O yüzden bu kadar öfkem... Bir futbolcu yeni bir takıma gider ya, kariyeri boyunca hep 9 numara forma giymiştir ama gittiği yeni takımda 9 numarayı giyen biri vardır ve mecburen 99 numarayı seçer. İşte ben bu ezikliği içime sindiremedim Feride. Senin hayatında 9 dolu olduğu için 99 numarayı giymeyi içime sindiremedim Feride. İşte bu yüzden tüm kabalıklarım, incitmelerim... Ama senden her şey için çok özür diliyorum. Seninle geçirdiğim zamanlarda hiç bilmediğim o kadar çok şey öğrendim ki. Yani senin tarafından terk edilmeyi ben öyle kötü bir yara izi gibi, kötü bir anı gibi görmüyorum ki. Sevgiyi bulma yolunda ar-ge maliyeti olarak görüyorum."

0 yorum: