15 Nisan 2010 Perşembe

Joao Alves Röportajı

"Joao Alves GS TV'de" postunda bahsi geçen soru sorulmuş. Röportajın tamamı ise burada. Ne Jo yeterince dürüst, ne de adam akıllı sorular sorulmuş. Futbolcunun defalarca özür dilediği bir röportaj olmuş sadece.

"... Bu tepkiden sonra gelecek yıl planlamanda Galatasaray’dan ayrılmayı mı düşüneceksin? Yoksa kalmak için kendini tekrar ispatlayacak mısın?" Bu şekilde sorulan bir soruya, "Evet, Galatasaray'dan ayrılmayı düşüneceğim." gibi bir cevap verilemez zira adam buraya kendini ispatlayıp yükselmek için geldi. Böyle bir açıklamadan sonra, kalan beş haftada değil kadroya kulübeye bile giremeyeceğini bilecek kadar akıllıdır.

Havaalanında çok kalabalık bir kitle seni karşılamış ve bağrına basmıştı. Aynı grubun bir bölümü pazar akşamı Ali Sami Yen’de seni ıslıkladı. O andaki ruh hâlini bizimle paylaşabilir misin? Neler hissettin? Bu tepkiyi bekliyor muydun?

Son maçta gösterilen protestolardan dolayı üzgünüm. Ama bu protestoları kesinlikle kınamıyorum. Taraftar her zaman haklıdır. Sonuçta onlar da bizden başarı bekliyor. O yüzden protestolarla ilgili herhangi bir sıkıntım yok. Benim hakkımda çıkan bazı haberler vardı. Taraftarlar bunun doğru olup olmadığını bilmiyordu. Bunun üzerine böyle bir tepki göstermekte haklılar. Ama şunu da unutmasınlar ki hem ben, hem de diğer arkadaşlarım onları mutlu etmek için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Demin de söylediğim gibi bir özür borcum vardı. Özür de diledim taraftarlardan. Eğer yanlış yapılmış bir şey varsa bundan dolayı pişmanım ve özür diliyorum. Ama her çıkan habere de inanmasınlar. Son maçtaki tepkiden dolayı tabii ki üzgünüm. Ama taraftar haklıdır diye yorumluyorum.

0 yorum: